Pa pa pa pa pa pa pa per.

2012-10-17 @ 14:25:43
Ja, det här går ju bra. Andra veckan och lär vara hemma tills i morgon. Avskyr att bli förkyld, sätter ju som stop för diverse olika saker. Bara jag inte blir sjuk senare, eller, jag skulle nog skita i att jag är förkyld då.
 
Första veckan på UiH var ialf riktigt rolig, vi spelade bowlling var på boda borg med mera. Gruppen som jag är med verkar hel härlig.
 
-
 
Men samtidigt tar allt emot, vi fick fylla i en massa blanketer som skulle fastställa på ett ungefär hur vi mår, våra vanor etc. Sedan så skulle den skulle dom poänsättas och självfallet hamnade jag en bara bit under det "normala". Trodde jag skulle dö när jag satt där och J berättade om poängsättningen och sedan läste lite om normen och hur det kunde vara för dem bli som hade lägre poäng. FAN jag vill inte bli påmind om att jag mår skit när jag är där. När jag är där är det min kära mask som alla träffar, glad, social sprallig, så som jag vill vara men inte riktigt kan utan min kärajävlaförbannadehelvetes mask.
 
Är det så mycket begärt att få vara glad? att på riktigt vara glad. Utan min mask.

Kommentarer

Dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0