Grönt grönt grönt!

2010-05-19 @ 04:26:41
Ge mig gröna träd och gröna gräsmattor så är jag nöjd! eller nått.

Okej, idag, senare idag, så åker mamma och pappa iväg och ska "kriga" med hemvärnet. SÅ då blir jag helt jävla ensamen i det här huset. Kul eller så inte. Tycker inte om att vara själv här. Så har ni inget annat för er så kom hitt och terrorisera mig? snälla?

Uff, vill inte vara själv. Vill inte vara här.
Jag vill åka någonstans, vart som helst. Så länge det inte är här. Vem vet, kanske till och med följer med Jana ner till skåne, HAHA, ehm, ja, undra hur jag skulle låta när jag kommer hem. Med tanke på att jag drar på mig dialekter som någon hejkomochhjälpmig!.

OH kom på en till grön sak jag vill ha! Mitt gröna hår! :D

Nu ska jag kolla på Criminal minds i väntan på att jag ska få ork till att göra mina svenska uppgifter.
Blargh. Aja, skriver väl en massa skit senare.

Ahtjsco

Kommentarer

Dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0