Six7evenåtta

2010-03-02 @ 00:47:41
Håller på att hosta lungorna ur mig. Och tycker att tanken att köra ner en diskborste i halsen låter allt för lockande!
Kliar som satan!!

Sitter och lyssnar på Neverstore i väntan på att jag blir så pass trött så att jag kan sova. Ska nog installera photoshop på datorn i morgon, lutar emot det ialf. Är less på att använda bärbara med tanke på att det jävlas lite för mkt. Aja, kan ju ialf fixa till bakgrunden till min blogg då. Så att måtten stämmer. Till Linneas blogg med för den delen, ser ju som lite konstigt ut annars. Men det blir då.

Gjorde sista delprovet i Religion A i dag när jag kom hem. Gick åt helvete men har ialf gjort det nu. Och n'r jag skulle skicka in det dog vårat nät så jag höll på att bli tokig, hade bara fem timmar på mig att göra provet och skicka tillbaka det, och jag väntade ända in i sista sekunden med att skicka in det med. Så jag vart ju aldeles överlycklig när jag inte kunde maila iväg skiten på engång. Men men. Haha.

Har som börjat kolla efter en lägenhet igen, är som less på att bo i Överammer. Kruxet är dock att jag inte klarar av att bo själv. Det är  inte så att jag inte klarar av ansvaret, det är att vara ensamen som är mitt problem. Blir som lite lätt tokig när jag inte har någon att prata med förutom katten.

Var till psyk i dag och träffade Suzanna, hon är snäll, henne tycker jag om. Haha, tror snart att jag träffat alla staffetläkare där nu. Eller, det lär ju komma fler, det är ju ffs staffetläkare ändån. Aja, hon gav ialf mig en läxa, ska rita av mig själv, en helkropsbild. Och så ska jag ta ett kort på mig själv. men jag behäver inte stressa, kommer inte att träffa henne igen förns i slutet på april.

Spenderade helgen i Östersund och vart full och glad. Hade det skit kul! Det är väl som det som är meningen haha.

Njae.. Nu ska jag göra något annat. Även fast jag kommer att sitta här.

G natt.

/ bells



Kommentarer

Dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0