Finfina Saivo ger mig en utmaning som gör mig LITE (host) galen.

2010-03-31 @ 15:09:41
Blev som utmanad utav Saivo för ett bra tag sen, så nu tänkte jag att det kanske är dags. BLAHA!


1. Jag är livrädd för att vara ensam, vilket går emot att jag ofta väljer att sitta instängd på mitt rum med telefonen avstängd. Men är den på så kan någon ringa och be mig fara och flyga - därutav är den av.

2. Jag tycker inte om förändring, ärligt talat är jag nog rädd för den.

3. Jag har grova läs svårigheter även fast jag förnekar det bland folk. Säger bara att jag har svårt att stava.
(google är min bästa vän)

4. Anser att det inte finns något bättre än att slå en knut på sig själv framför datorn och bara sitta där framför en bra film eller en bra serie (eller att leka i photoshop - som jag för den delen inte gjort på ett tag)


-
Fyller i resten en annan gång. Står still. Lär nog ändra på det som jag har skrivit nu en gång till.. Haha!

5.

6.

7.

Kommentarer
Postat av: Saivo

Oj, jag trodde du hade glömt bort.



Tack för att du tog dig tid, ska vi ses något? <3

2010-03-31 @ 19:43:36
URL: http://saivo.blogg.se/
Postat av: Bells

Haha, nä jag har inte glömt. Bara det att jag drar mig väldigt länge innan jag får för mig att göra sådana här saker.



Självklart att vi kan/ska!

Jag ringer nästa gång jag är i stan?

2010-03-31 @ 22:50:27

Dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0