fem plus tio blir?

2010-03-16 @ 03:42:45
Andra veckan andra uppgiften klart!
Visade sig desutom så att jag tydligen hade glömt att bifoga första veckans uppgift, villket förvånade mig - glömmer oftast att skriva adressen inte lägga till filer.

Aja, fick G (på den andra alltså, skickade ju den första för bara ett par timmar sedan)

I veckan som va så var jag istan och träffade en massa folk, många som jag inte han träffa dock, och vissa som jag ville vara med mer än vad jag hade tid till (den mesta tiden gick åt till att dricka, jag vet, ska bättra mig på den punkten)

Nu till veckan får jag min nya tlfn, täknade om mitt abonemang i torsdags (tror jag). Blir en Iphone 3GS, haha, jag som sa att jag aldrig skulle skaffa mig en tucshshs (HUR FAN STAVAS DET?!).
Får som se hur länge den håller sig hel då. Om inte annat så har jag ju tlfn som jag har nu. Kan ju alltid sälja Iphonen om den inte kommer överens med mig.

Öhm, ja.. vad fan ska jag säga?

Tackat ja på lägenheten i torvalla. Pappa håller på att störa mig med att komma fram till vem jag vill bo med, eller om jag har någon att bo med. Jag säger bara att det visar sig om jag har det eller inte. Fast det skulle inte vara så fel att bo själv heller. Kollade på en 2:a i dag, den kostade mer än 3:an jag har tackat ja till. sjuktsjuk.


Nu blir det tack och god natt!
Eller, inte god natt, lär ju som vara vaken i alla fall ett par timmar till. Håller på att kolla på "How I met your mother"..

Oh! haha, veckans snygging eller nått!

Kommentarer

Dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0