Fyra

2010-02-22 @ 19:00:41
Okej, sist så skrev jag att jag kände mig allmänt korkad. Jag var stressad utav allt jag skulle göra i skolan.
Det visade sig att jag pluggade 300%.. Sååå, inte konstigt att jag kände mig allmänt förvirrad med tanke på att jag inte pluggat på ungefär ett år. 0 - 300% de är grejer de..


Men med mammas hjälp har jag nu ordnat till det så att jag bara pluggar 100% som det var tänkt från början. Har bara en vecka kvar på Religion A nu, kommer bli sjukt skönt när den är över. Men då är det samhälle och svenska som väntar.


Pappa fick åka ambulans in till akuten i dag. Vet fortfarande inte vad det är som hände. Sitter hemma själv och väntar på att de ska komma hem, eller ialf ringa och uppdatera mig.


Bells.

Kommentarer

Dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0